تسمه دور متغیر

تسمه دور متغیر

maryam jam  تاریخ:  دیدگاه: 0  بازدید: 65

تسمه دور متغیر دارای انتقال ساده، پایدار، با قابلیت جذب ارتعاش و نگهداری آسان می باشد. از ترکیب الیاف و پلاستیک مقاوم ساخته می شود. ساختاراین تسمه ها منحصر به فرد برای بارهای بالاتر، توانایی انتقال قدرت بهتر و کنترل کیفیت کار بهتر در نظر گرفته می شود.

انواع تسمه دور متغیر

تسمه های دور متغیر موجود در دنیای صنعت طاها به دوگروه تقسیم بندی می شود :

  • تسمه دور متغیر صنعتی

  • تسمه دور متغیر ماشین آلات کشاورزی

این ها ، نه تنها در برابر حرارت و روغن مقاوم هستند، بلکه مانع الکتریسیته ساکن هم هستند. در این تسمه ها ترکیبات لاستیکی به همراه الیاف پارچه ای بکار می رود. که در طول تسمه استحکام بالایی ایجاد می کند و تغییر شکل و خمیدگی در مقطع تسمه را کاهش می دهد. دنده دار بودن این تسمه انعطاف آن را زیاد می کند و نشست روی فولی به طور کامل انجام می دهد. نخ تسمه که عامل انتقال نیرو می باشد. برای ماشین آلات صنعتی طراحی شده.

انواع متفاوتی از تسمه های صنعتی دور متغیر وجود دارد که به طور خاص برای پاسخگویی به بار مصرفی، دما و محیط های کار مختلف مرتبط با کاربردهای صنعتی متنوع طراحی شده اند.

کاربرد تسمه های دور متغیر

این تسمه ها برای انتقال نیرو در سطح بالا در دنده های با سرعت متغیر به کار می رود. تسمه‌ای با سرعت متغیر که به‌عنوان یک تسمه V شکل دندانه‌دار شکل‌گیری‌شده اند . با توجه به تغییر در عرض قرقره، تنظیم سرعت مداوم دستگاه امکان پذیر است. شما می توانید از دنیای صنعت طاها تسمه های سرعت متغیر استاندارد را به عرض مورد نیاز تهیه کنید.

به لطف پیشرفت های زیادی که در بازار تولید تسمه انجام شده است، فناوری تولید و ساخت تسمه برای این نوع تسمه ها به طور مداوم در طول سال ها بهبود یافته است. امروزه می توانید از این نوع تسمه ها، برای کاربردهای مختلفی استفاده کنید.

کاربرد تسمه دور متغیر

مشخصات تسمه دور متغیر

تنوع محصولات تسمه که در برنامه تولید ، ارائه می شود بسیار متنوع می باشد. 

کلام پایانی

مجموعه دنیای صنعت طاها با نزدیک به سه دهه فعالیت در زمینه تولیدات و واردات انواع تسمه از جمله تسمه تایم، تسمه صنعتی، تسمه کشاورزی، تسمه چند شیار و … مدعی ارائه با کیفیت ترین انواع تسمه در داخل کشور می باشد. علاوه بر این ، DST به عنوان نمایندگی فروش تسمه های صنعتی کشورهای چین، ایتالیا، آلمان، ژاپن و غیره می باشد. جهت اطلاع از برندها و خرید تسمه و استعلام قیمت تسمه و موجودی با ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر خود را وارد کنید

قوانین ارسال نظر