فروش بلبرینگ ماشین صنعتی

فروش بلبرینگ ماشین صنعتی

maryam jam  تاریخ:  دیدگاه: 0  بازدید: 11

ما در مجموعه دنیای صنعت طاها با فروش بلبرینگ ماشین صنعتی نیاز صنعتگران را در واحد تولید و خدمات برطرف می سازیم.

فروش بلبرینگ ماشین صنعتی

 

امروزه طیف گسترده ای از بلبرینگ ماشین صنعتی موجود در بازار به شما امکان می دهد تا تقریباً برای هر کار تولیدی، فنی یا طراحی، یاتاقان ها را انتخاب کنید.

 

تعداد زیادی از انواع بلبرینگ های صنعتی را می توان بر اساس نوع عناصر نورد، تعداد ردیف عناصر نورد و نوع بارگیری طبقه بندی کرد. بر اساس نوع عناصر نورد، بلبرینگ ماشین صنعتی ساچمه و غلتک تقسیم می شوند. با توجه به تعداد ردیف عناصر نورد  بلبرینگ صنعتی تک ردیف، دو ردیفه و چند ردیفه. بر اساس نوع بار گرفته شده - بر روی یاتاقان های صنعتی رانش شعاعی.

 

به عنوان یک قاعده، هر بلبرینگ ماشین صنعتی از دو حلقه، عناصر نورد و یک قفس تشکیل شده است. هنگامی که یاتاقان کار می کند، عناصر غلتشی در امتداد مسیرهایی که روی سطح خارجی حلقه داخلی یا سطح داخلی حلقه بیرونی ساخته شده اند، می چرخند. استثناء به اصطلاح تکیه گاه های ترکیبی است که در آنها به منظور افزایش دقت و استحکام، مسیرهای مسابقه مستقیماً روی شفت یا سطح قسمت هوزینگ ساخته می شوند.

انواع بلبرینگ

در تمام دستگاه ها یا اجسام چرخان از بلبرینگ استفاده می شود.

بلبرینگ برای جلوگیری از سائیده شدن و مانع از اصطکاک استفاده می شود.

مدل های مختلف  بلبرینگ صنعتی

 

ü      بلبرینگ شیار عمیق

ü      بلبرینگ خود تنظیم

ü      بلبرینگ تماس زاویه ای

ü      بلبرینگ کف گرد

 

کاربرد بلبرینگ

ممانعت از تماس مستقیم فلز با فلز

باعث جلوگیری از به وجود آمدن اصطکاک بین قطعات می شود.

موارد استفاده بلبرینگ

ü      در خودرو سازی

ü      ماشین آلات صنعتی

ü      هواپیما سازی

ü      لوازم خانگی

ü      صندلی چرخان

ü     بلبرینگ کارخانه فولاد

ü    بلبرینگ صنعت مواد غذایی و بسته بندی

 

 

برندهای بلبرینگ موجود در بازار

  • برند SKF

  • برند FAG

  • برند KOYO

  • برند NACHI

  • برند NSK

  • برند TIMKEN

ویژگی های متمایز بلبرینگ های تقلبی

قیمت دامپینگ اگر قیمت به طور قابل توجهی کمتر از قیمت بازار است، این باید به شما هشدار دهد. هر توزیع کننده و فروشنده توصیه های سازنده و یک "شکاف قیمت" دارد که زیر آن رفتن سودآور نیست. تمام موارد زیر تقلبی با کیفیت مناسب و عواقب ناخوشایند استفاده است.

عدم رعایت فناوری. علائم خارجی اصلی: قطعات صیقلی نشده (حلقه، توپ، غلطک)، مونتاژ بی کیفیت، بازی قابل توجه وجود دارد. متاسفانه کیفیت پایین فولاد را فقط در آزمایشگاه یا در حین کار می توان کشف کرد.

بلبرینگ یا علامت های بسته بندی با استانداردهای سازنده مطابقت ندارد. نشانه گذاری بی سواد، خطاهای کدگذاری. این امر مستلزم دانش و تجربه خاصی از خریدار است.

بلبرینگ های صنعتی (با برند و با کیفیت) در بسته بندی های تقلبی. این زمانی اتفاق می افتد که بلبرینگ های صنعتی برای مدت طولانی در شرایط نامناسب نگهداری شده و بسته بندی غیر قابل استفاده شده است. آنها باید به سازنده بازگردانده شوند. سرنوشت بعدی آنها توسط بخش کنترل فنی سازنده تعیین می شود: جایگزینی روان کننده، ترمیم یا جداسازی قطعات و ذوب مجدد. اما واسطه آنها را پس نداد، بلکه آنها را دوباره بسته بندی کرد و برای فروش آزاد کرد. به احتمال زیاد، روان کننده در این بلبرینگ ها ضخیم شده است که بر کاهش عمر مفید تأثیر می گذارد.

روشن می شود که چرا بازار بلبرینگ های تقلبی اینقدر سرسخت است. تشخیص تقلبی آسان نیست، بنابراین مردم با وسوسه قیمت پایین و با تکیه بر " آنها را خریداری می کنند.

افراد با تجربه به شما توصیه می کنند، به سرعت بهترین یاتاقان ها را از بین چندین یاتاقان ممکن انتخاب و توصیه می کنند.

وب سایت بلبرینگ دنیای صنعت طاها تامین کننده مطمئن راه حل های با کیفیت برای واحدهای بلبرینگ است.

جهت استعلام قیمت انواع بلبرینگ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر خود را وارد کنید

قوانین ارسال نظر