بلبرینگ صنایع غذایی و بسته بندی

بلبرینگ صنایع غذایی و بسته بندی

maryam jam  تاریخ:  دیدگاه: 0  بازدید: 24

در کارخانه های فرآوری مواد غذایی، الزامات بسیار سختگیرانه ای برای تمام اجزای تجهیزات در نظر گرفته شده است. آنها باید ایمنی سلامت انسان را تضمین کنند، بهره وری بالا و عملکرد بی وقفه را در شرایط رطوبت بالا، تغییرات دما، قرار گرفتن در معرض باکتری ها، مواد شیمیایی تضمین کنند و در عین حال نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری دارند

 

بلبرینگ صنایع غذایی و بسته بندی

 

بلبرینگ برای صنایع غذایی در تمام مراحل چرخه تولید، از مواد اولیه تا فرآیند بسته بندی استفاده می شود. آنها در خطوط نقاله، موتورها و تمام سیستم هایی که مسئول خودکارسازی فرآیند تولید هستند استفاده می شوند. علاوه بر این، هر گونه خرابی و مراحل بعدی برای تعمیر یا تعویض یاتاقان، خطر جدی آلودگی محصول به روان کننده ها و قطعاتی که به طور تصادفی افتاده است را به دنبال دارد. و البته منجر به توقف و از کار افتادن نوار نقاله می شود که ضررهای هنگفتی را برای تولیدکنندگان به همراه دارد. به همین دلیل است که بزرگترین تولید کنندگان بلبرینگ در جهان به طور مداوم بر روی راه حل های جدید برای صنایع غذایی کار می کنند. به طور معمول، بلبرینگ برای صنایع غذایی از فولاد ضد زنگ ساخته می شود. برای تولید واحدهای بلبرینگ از چدن و ​​ترموپلاست مخصوص نیز استفاده می شود. هر یک از این مواد دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود هستند.

 

واحدهای بلبرینگ ترموپلاستیک

 

محفظه های یاتاقان های ترموپلاستیک برای کاربردهای دمای بالا ایده آل هستند. چنین واحدهای بلبرینگ در خط تولید بلبرینگ برای صنایع غذایی ارائه شده است. پلاستیک تقویت شده با فایبرگلاس دمای عملیاتی از -35 تا 102 درجه سانتیگراد را تحمل می کند و خوردگی نمی کند. سازندگان امکان کارکرد طولانی مدت بدون وقفه بلبرینگ ها را در شرایط رطوبت بالا، شستشوی مکرر، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی تهاجمی و باکتری ها فراهم کرده اند. داخل آنها با یک روان کننده مخصوص مواد غذایی پر شده است. اسلینگر، نگهدارنده، پیچ های تنظیم، واشرهای درج سوراخ پیچ، درج های رزوه ای و نگهدارنده های توپ از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند تا از طراحی مقاوم در برابر خوردگی اطمینان حاصل کنند. علاوه بر صنایع غذایی، یاتاقان های ترموپلاستیک در کاربردهایی مانند کنسرو کردن، بطری سازی، داروسازی، فرآوری شیمیایی و حتی در صنعت عکاسی استفاده می شود.

 

انواع بلبرینگ صنایع غذایی و بسته بندی

 

ü      رولبرینگ کروی

ü      رولبرینگ استوانه ای

ü      رولبرینگ مخروطی

 

ویژگی بلبرینگ کارخانه صنایع غذایی و بسته بندی

 

ü      ضدزنگ

ü      قابل شستشو

 

دنیای صنعت طاها نمایندگی فروش بلبرینگ صنایع غذایی در ایران می باشد.شما می توانید بلبرینگ  مناسب صنایع بسته بندی را در مجموعه ما جستچو کنید.

جهت استعلام قیمت در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر خود را وارد کنید

قوانین ارسال نظر