بلبرینگ صنعتی کشاورزی

بلبرینگ صنعتی کشاورزی

maryam jam  تاریخ:  دیدگاه: 0  بازدید: 69

قابلیت سرویس دهی ماشین آلات کشاورزی به سطح مناسب کار تعمیر و تشخیص بستگی دارد. بلبرینگ صنعتی در ماشین آلات کشاورزی تحت بارهای سنگین و طولانی مدت قرار می گیرند که این امر به ویژه در فصل برداشت بسیار مهم است، بنابراین سایش سریع قطعات و وقوع خرابی های زودرس را نمی توان رد کرد. تمامی واحدها نیاز به تعمیر دوره ای دارند. برای رفع مشکلات، باید قطعات یدکی ماشین آلات کشاورزی را خریداری و تعویض کنید. انتخاب آنها از کاتالوگ دنیای صنعت طاها آسان است.

بلبرینگ صنعتی کشاورزی

کاربرد بلبرینگ های کشاورزی در ماشین آلات مختلف است که به چند نمونه اشاره می کنیم:

ü      اجزا و قطعات برای واحدهای کشاورزی در نظر گرفته شده برای کارهای خاکی (تراکتور، کمباین).

ü      برای ماشین آلات مورد استفاده در دامداری

ü      برای انواع اضافی تجهیزات: لودر، دستکاری

انواع قطعات یدکی برای ماشین آلات کشاورزی

بازار قطعات یدکی ماشین آلات کشاورزی طیف گسترده ای از قطعات را ارائه می دهد. دلایل این تعداد زیاد به تنوع نوع و مدل ماشین آلات مربوط می شود. کلیه از قطعات یدکی کشاورزی می توان بلبرینگ های صنعتی کشاورزی و انواع تسمه کشاورزی را نام برد.

جستجو برای قطعات یدکی باید بسته به نوع ادوات کشاورزی آغاز شود. انواع محبوب قطعات کمباین عبارتند از کوبنده، تسمه، قرقره، چرخ دنده، سگمنت چاقو، بلبرینگ و غیره. در انتخاب این قطعات باید با مسئولیت پذیری برخورد شود، زیرا در دو نسخه مارک و غیر اورجینال در بازار عرضه می شوند. شما می توانید در دنیای صنعت طاها بهترین برند بلبرینگ صنعتی کشاورزی را تهیه کنید.

خرید بلبرینگ کشاورزی

مزایای خرید بلبرینگ کشاورزی اصلی

عمر مفید ماشین آلات کشاورزی به بارهای تجربه شده بستگی دارد. خطرناک ترین نکته که منجر به تسریع فرسودگی قطعات و خرابی های مختلف می شود، رعایت نکردن دفعات تعمیر و نگهداری است. بسیاری از صاحبان ماشین ها به اشتباه معتقدند که تراکتورها و کمباین های جدید نیازی به بازرسی منظم ندارند. این منجر به طول عمر کوتاه تر می شود.

قطعات یدکی خراب دستگاه ها مخصوصا بلبرینگ صنعتی و کشاورزی باید با قطعات جدید جایگزین شود. شما می توانید آنها را به ما سفارش داده و خریداری کنید. کاتالوگ شامل قطعات اصلی است که در کیفیت های زیر با کپی ها متفاوت است:

ü      سازگاری

ü      عمر طولانی

ü      در دسترس بودن گارانتی

بزرگترین مزیت قطعات یدکی اصلی ماشین های کشاورزی سازگاری کامل آنها با مکانیزم ها و سیستم های تراکتور و کمباین است. تولید این گونه محصولات به طور مستقیم در کارخانه های تولید ماشین آلات کشاورزی انجام می شود.

برخی از ماشین ها می توانند تا صد عدد بلبرینگ داشته باشند. به همین دلیل توجه ویژه به کیفیت و ویژگی های محصولات بسیار مهم است.

چه نوع بلبرینگ هایی در ماشین های کشاورزی استفاده می شود؟

از یاتاقان های غلتشی و کشویی در ماشین آلات کشاورزی استفاده می شود.

ü      آنها در سرعت های بالا عملکرد خوبی دارند.

ü      ظرفیت بارگذاری بالایی دارند.

ü      نگهداری آنها در زمین آسان است.

شما می توانید در کاتالوگ محصولات موجود در وب سایت ما، مدل بلبرینگ مناسب را برای نیاز خود انتخاب کنید. اگر در انتخاب خود شک دارید، از کارشناسان مجموعه مشاوره دریافت کنید.

بلبرینگ برای ماشین آلات کشاورزی

هدف شرکت ما ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات با کیفیت مداوم خدمات است.

شرکت dstaha در تامین قطعات یدکی تجهیزات مورد استفاده در کشاورزی تخصص دارد و طیف گسترده ای از یاتاقان ها را برای تجهیزات کشاورزی تولید داخلی و خارجی ارائه می دهد.

ما محصولات باربری را برای هر مدل ماشین آلات کشاورزی ارائه می دهیم:

یاتاقان ها برای واحدهای خاکورزی (یاطاقان هاب برای هارو دیسکی، یاتاقان هاب برای خردکن های خاک)

بلبرینگ واحد کاشت (بلبرینگ دیسکی، یاتاقان چرخ پرس، یاتاقان چرخ گیج، یاتاقان چرخ نشانگر، یاتاقان مکانیزم تغذیه دانه، یاتاقان شفت واحد کاشت)

یاتاقان برای تجهیزات برداشت غلات (بلبرینگ برای کمباین، یاتاقان برای هدر، یاتاقان برای بلبرینگ، یاتاقان برای تراکتور)

شما می توانید محصولات تراکتور و کمباین، بذرپاش و پخش کننده خوراک، بیلر و سایر تجهیزات خودکششی و تریلی را از ما سفارش داده و از انبار فروشگاه خریداری کنید.

در صورت لزوم، شما همیشه می توانید واحدهای بلبرینگ محفظه مونتاژ شده و تکیه گاه های یاتاقان قابل جدا شدن، یاتاقان های شفت کاردان و کولتیواتورها را از مجموعه ما بیابید.

مشاوران ما در انتخاب نوع بلبرینگ مورد نیاز شما کمک فوری و واجد شرایط را ارائه خواهند داد.

جهت استعلام قیمت در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر خود را وارد کنید

قوانین ارسال نظر